Bij Bruyst krijg je de ruimte om te groeien en om met jouw ideeën aan de slag te gaan.

- Ellis

De zorg is volop in ontwikkeling. Zo ook Bruyst. We blijven leren en innoveren.

- Sjoerd

We hebben aandacht voor elkaar en vormen samen een hecht team.

- Aniéla

Het mooie aan je baan?

Bruyst staat voor aandacht en een persoonsgerichte aanpak. Niet alleen bij de zorg voor onze patiënten, maar ook zeker bij onze medewerkers. We vinden het belangrijk dat jij in je kracht staat en het beste uit jezelf kan halen. Dat is niet alleen goed voor de dienstverlening richting onze patiënten en jouw collega’s, maar ook voor jouw eigen werkplezier. Samen met jou creëren we dan ook de werkomgeving waarin er ruimte is voor jouw mening en ideeën en waarin jij het beste tot je recht komt. We staan voor elkaar klaar door onderling te sparren en van elkaar te leren, onder andere in onze interne Praktijkschool. Ook hebben we een eigen intranet wat de lijnen kort maakt en waardoor we elkaar makkelijk kunnen vinden.

Dit ben jij

Je bent een HR assistent/ management assistent die het overzicht goed kan bewaren. Ervaring met soortgelijke werkzaamheden is een must, affiniteit met de zorg ook.

Verder herken je jezelf hierin:

  • Passende opleiding op HR/ management assistente gebied
  • Minimaal MBO werk- en denkniveau
  • Werkt graag zelfstandig
  • Proactief en klantvriendelijke instelling
  • Vindt het leuk om te multi tasken en kan snel schakelen
  • Kan goed plannen en organiseren
  • Werkt secuur
  • Je woont in de regio.

Dit bieden wij jou

Bij Bruyst hebben we aandacht voor wat de patiënt beweegt, én wat jou als medewerker beweegt. Als jij lekker in je vel zit en het beste uit jezelf kunt halen, is dat goed voor jouw werkplezier. Daarom creëren we samen met jou graag de werkomgeving en ontwikkelingsmogelijkheden waarmee jij het best tot je recht komt. Niet voor niets werd Bruyst dit jaar verkozen tot ‘World-class-workplace’ in de zorgbranche, iets waar we trots op zijn en ons continu voor inzetten! Wij bieden je ook een collegiale, informele werksfeer en een uitdagende werkomgeving.

Waar je op mag rekenen:

  • Een contract voor onbepaalde tijd voor 20 tot 28 uur per week, werkdagen en -tijden bepalen we in overleg.
  • Een passend salaris dat is afgestemd op jouw kennis en ervaring, en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Een vergoeding voor woon-werkverkeer.
  • Deelname aan een pensioenregeling.
  • De vrijheid en verantwoordelijkheid om je eigen werk in goede banen te leiden.
  • Brabantse gezelligheid binnen een levendige organisatie die graag in beweging is.

Jouw locatie

Bruyst Helvoirt ligt midden in de wijk en is goed bereikbaar. De praktijk is modern en goed uitgerust met ruime behandelkamers en kantoorruimtes, goede klimaatbeheersing en een hele grote oefenzaal. Op deze locatie zijn ook de collega’s van de (salaris-)administratie en Marketing Communicatie werkzaam. Ook is onze praktijkschool in Helvoirt gevestigd waar regelmatig opleiding en overleg plaatsvinden. Het team luncht dagelijks met elkaar en ook na werktijd is het gezellig: we bedenken regelmatig leuke teamuitjes of dingen die we kunnen doen, zoals samen koken en eten of gewoon een drankje drinken. Kijk voor meer informatie over de praktijk op Bruyst Helvoirt.

Solliciteer direct

We geven snel reactie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Interesse?

Is dit de functie die jij zoekt? Stuur dan je motivatiebrief en cv naar Joep de Bruyne via joep@bruyst.nl. of via www.werkenbijbruyst.nl/vacatures. Je kunt aan Joep ook per mail of via 06-1550 9999 ook je vragen over de functie of over de sollicitatieprocedure stellen.